Dagbesteding

Dagbesteding bieden we in allerlei vormen. Één daarvan is een plek in de ‘Klusfabriek’ . De ‘Klusfabriek'is een gebouw waar je kan klussen, op jouw manier en in een tempo dat bij je past; onder begeleiding van ervaren klussers en een coach.
De ‘Klusfabriek’ is bedacht door een klein team met veel kennis en ervaring op het gebied van begeleiden van mensen. Ook voor mensen, die graag iets nuttigs willen doen met hun tijd, maar niet of nog niet klaar zijn voor een vaste, betaalde baan.

Werk of een nuttige, fijne dagbesteding is belangrijk, het maakt dat je midden in de maatschappij staat. Daarnaast kan het belangrijk zijn voor je gevoel van eigenwaarde, je draagt verantwoordelijkheid voor iets en op je werk/dagbesteding ben je in contact met anderen. De ‘Klusfabriek’ spant zich in om jou een fijne, nuttige dagbesteding te bieden.

Wanneer u meer informatie wenst over de verschillende dagbestedingactiviteiten kunt u contact met ons opnemen. Ook kunt u vrijblijvend een rondleiding krijgen op één van onze locaties.